מדוע לנהל קמפיין מקצועי בגוגל?

בכדי להביא לכם פניות רלוונטיות וממוקדות עבורכם באופן מיידי! אנחנו נמצאים בשוק תחרותי מאוד, ולכן – בחירה בחברה איכותית קריטית להצלחת הקמפיין שלכם.
שירותי המחלקה
  • קמפיין ברשת החיפוש של גוגל
  • קמפיין מובייל
  • ניהול ופריסת קמפיין ברשת המדיה
  • עיצוב ובניית דפי נחיתה לכל רזולוציית מסך
יתרונות וחסרונות המוצר
התחלת פרסום מיידית
שליטה מלאה בתקציב הפרסום
מדידה מושלמת
תוצאות בטווח קצר
דורש תחזוקה קבועה
עלויות הקלקה גבוהות בתחומים מסוימים
שינויים דחופים בפלטפורמות הפרסום
למה איתנו?

מחלקת ה-PPC במרקטיזם נהנית מניסיון עשיר וניהול תקציבים גדולים ומורכבים. אנו עושים שימוש בכלים המתקדמים ביותר המסייעים לנו לנתח את מתחרינו ולמדוד בצורה מושלמת את אפקטיביות הקמפיין. המחלקה מצריכה שילוב של יכולות אנליזה, קריאייטיב, יצירתיות ותשומת לב. אנחנו שותפים מוסמכים של גוגל ישראל ומתעדכנים בשינויים ובעדכונים בצורה שוטפת. במידה ואתם זקוקים לזרם לקוחות שוטף ויציב - זה הפתרון עבורכם.

image
חנה שמשי

"צוות מרקטיזם הינו אי "ייחודי" ושונה ״בים״ חברות וגופים המציעים שירותים דומים. מדובר בחברה מקצועית, אמינה, יצירתית, אחראית ובעלת רמת שירות משובחת."

המלצה מאת זוזו סגווי

"מעולם לא נתקלתי בגבולות הניסיון העשיר שלי בעולם האינטרנט בחברה מקצועית, יצירתית, חותרת למגע, עם ראש פתוח, נעימה, עם יחס מדהים ללקוחות שלה כ-Marketism . אני עובד כבר 10 שנים עם ספקים ונותני שירות, וזו הפעם הראשונה שאני פשוט מאוהב!״

המלצה מאת דורון וימר

״עבודתכם הבלתי מתפשרת מבדילה אתכם משאר המתחרים בשוק ומשתקפת להפליא במבחן התוצאה. הזמינות בכל עת ביחד עם עבודת שיווק אינטנסיבית הופכים אותנו ללקוחות שבעי רצון מכל הבחינות.״

צור קשר
פרסום בגוגל אדוורדס – הקסם מאחורי התוצאות

פרסום ברשת החיפוש בגוגל הוא אחד ממקורות הפרנסה המובילים עבור רבים מן העסקים בארץ ובעולם. הקסם הגדול טמון במתן מענה מיידי לצורך של הגולש. אדם שמחפש "מנעולן" בגוגל צריך שמנעולן יגיע אליו באופן מיידי, אבל האם העליתם על דעתכם שגם עורכי דין, רופאים ויועצים פנסיוניים סוגרים (המון) עסקאות דרך גוגל?

תשקיעו בעצמכם!

מדוע שווה להתאמץ בכדי לנהל קמפיין מוצלח?

יש לנו לא מעט לקוחות שמבססים מעל ל-50% מההכנסות שלהם על הקמפיין בגוגל. מדובר בערוץ שיווקי שמזרים לקוחות חדשים לעסק בצורה שוטפת. קמפיינים שמנוהלים בצורה נכונה ואחראית שומרים לרוב על יציבות ומהווים ערוץ מכירות ש"ניתן לסמוך עליו" גם בזמנים קשים.

הדרך לקמפיין מעולה היא מאתגרת

לצערנו, אנחנו לא היחידים שמפרסמים בגוגל. עם השנים נוספים עוד ועוד מתחרים לכל אחד מהתחומים הפעילים. המודל הפרסומי בגוגל מבוסס על מכרז שמחיריו נקבעים על בסיס הביקוש וההיצע לתחום. במילים פשוטות – אם יש לנו 100 מתחרים ישירים על משבצות הפרסום בתחום שלנו אז כנראה שעלות הקמפיין שלנו תהיה גבוהה.

התחרות הקשה מכריחה אותנו להיות מעולים! אנחנו מעבירים את הגולש מס' שלבים עד שהוא מחליט לקנות מאיתנו משהו. אנחנו מזהים את הצורך של הגולש, מגישים לו מודעה, מובילים אותו לדף האינטרנט שלנו, ומשם מנסים לגרום לו לקנות מאיתנו (או להתקשר אלינו ולהצטרף למעגל לקוחותינו). אז כיצד בנוי קמפיין מוצלח? רשמנו לפניכם מס' פרמטרים חשובים. כל אחד מהם שווה מאמר משל עצמו, אבל בכל זאת ננסה לסכם בקצרה.

קופירייטינג מושלם: כתיבה מעולה יכולה לעורר אצל הגולש את הצורך, לחבר אותו אליכם, להסביר לו מדוע אתם מהווים את הפתרון עבורו ולזרז אותו לפנות אליכם / לקנות מכם.

בידול: הגולש נחשף במהלך חיפושיו למספר הצעות שבד"כ נותנות מענה לצורך זהה. המטרה שלנו היא לעזור לו להחליט שהעסק שלנו הוא אלטרנטיבה מצוינת עבורו (או האלטרנטיבה) השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם במה אנחנו שונים מהמתחרים שלנו? הנה כמה רעיונות פשוטים: 10 שנות אחריות למוצר / לא משלמים עד שלא מרוצים / מחיר משתלם במיוחד / טכנולוגיה מתקדמת מהשוק / ועוד ועוד

קמפיין לתפארת: האיכות של הקמפיין כן קובעת. קמפיינרים איכותיים יכולים לשלם 1/3 מהסכום שמשלמים המתחרים שלהם רק בגלל שהמערכת של גוגל מבינה שמדובר בקמפיין איכותי ומניב שנותן ערך מדויק לגולש.

דף נחיתה: דף נחיתה הוא הדף אליו מובילות המודעות בקמפיינים שלנו. מדובר בעוגן חשוב מאוד בתהליך המכירה. דף נחיתה כושל יעצור לנו לחלוטין את שרשרת המכירה שבנינו. תשקיעו, תשקיעו ועוד פעם – תשקיעו.

מכירות: אם הגולש לא סיים את תהליך הרכישה בדף הנחיתה עצמו, אז כנראה שמטרת הקמפיין שלכם הייתה לגרום לו לפנות אליכם ישירות. מהרגע שהגולש פנה אליכם מתחיל תהליך חדש שבו תצטרכו לגרום לו לבצע רכישה של מוצר או שירות מסוים. מכאן הדברים נמצאים בידיים שלכם. במידה ומכירות זה לא הצד החזק שלכם תהיו חייבים למצוא דרכים להשתפר או להפקיד את המשך הטיפול בידי מישהו שיודע לסגור עסקאות.

בסופו של דבר הכסף שלכם הוא זה שמושקע בקמפיין ולכן אל תתפשרו על תהליך מושלם. זכרו – דרך נכונה מביאה תוצאות ?

אם אתם עוסקים בפרסום ממומן בגוגל, או אפילו סתם גולשים לשימושכם והנאתכם, בטוח שמתם לב כי המודעות הממומנות הולכות ונעשות פחות בולטות. מישהו זוכר שפעם היו מסומנות בטאב צהוב??? ובכן, כבר ביוני אישרה החברה כי הטאב שמסמן את המודעות יהפוך…

גוגל אישרה כי ניתן לחפש ולמצוא בתוצאות החיפוש גם אימוג'י! ביוני 2015 גוגל החליטה להוריד את האפשרות לחפש אימוג'י מתוך ההבנה כי החיפושים פוגעים במנהלי האתרים. כנראה שמאז ועד היום, החברה שינתה את דעתה והחליטה שאין ברירה אלא להציג תוצאות…

אזהרה- ידיעה קצרה לפניכם! בשנת 2015, גוגל השיקה את הפיצ'ר "people also ask" שמהווה תיבה המאפשרת לגולש לראות במה גולשים אחרים התעניינו וזה כחלק מתוצאות החיפוש. במהלך התקופה מאז השקתו, גוגל בחנה את אופן השימוש של הגולשים בכלי זה. לאלו…

אם אתם מפרסמים מקצוענים בגוגל אדוורדס אתם בטח אומרים לעצמכם- "נו מה חדש בזה?" הרי עוד בספטמבר 2016 המפרסמים בגוגל לא יכלו להשתמש "בקליקים שהניבו המרות" לטובת אסטרטגיות בידים. אבל, חלקכם יודעים כי העמודה עדיין הוצגה על מנת לתת נתונים…

אם אתם בעלי עסק כדאי שתכירו את "Google My Business" הכלי שעוזר לכם לעזור לגוגל לתת לגולשים מידע על בית העסק שלכם, ואף לכוון אותם אליכם. זאת באמצעות "כרטיס בית עסק" שמציג מיקום, טלפון, שעות פתיחה, מאפיינים וגם תמונות. מעבר…

הגדרת יעדים בגוגל אנליטיקס מתחלקת לשני חלקים: השלב האסטרטגי ובו אתם מחליטים מהו מדד הביצוע או ה-KPI) Key Performance Indicator) הרצוי לכם והשלב הטכני, אותו תגדירו במערכת. ה-KPI יכול לייצג כל פעולה שתרצו שגולש יבצע (סיום רכישה, הרשמה לניוזלטר, בקשת…

אנחנו מפרסמים בערוצים רבים ושונים: רשתות חברתיות (כפייסבוק ולינקדאין), ניוזלטרים, אתרי שיתוף פעולה וכד'. אחד מהאמצעים לאמוד את הפרסומים בערוצי הפרסום השונים ואת "שווים" וכדאיותם מבחינת תקציב הפרסום והשקעת המשאבים, היא האפקטיביות שלהם. כלומר, כמה טראפיק הם מייצרים לאתר. גם כאן,…

גוגל מציעה לנו סטים רבים של כלים, שלהם יתרונות רבים. חלקנו מתמחים בתפעול כלי זה או אחר ומפיקים ממנו את התועלות הספציפיות לו. למה שלא נאחד בין הכלים, למשל, במקרה שלנו, גוגל אנליטיקס בצורה שתיתן לנו תובנות על הפרסום שלנו…

אנחנו מנסים לדייק ככל האפשר את הטרגוט שלנו בחשיפה לקהל מכל הבחינות: גיל, מגדר, מקום מגורים. אולם, למרות כל הכוונות הטובות והטכנולוגיות המתפתחות, עדיין יש מרחק רב בין הרצוי למצוי. לפעמים, מדובר בטעות אנוש שלנו (כאשר אנחנו שוכחים לעשות Exclude…

פרסום הוא כורח המציאות, אבל לעיתים, הוא גורר איתו כאב ראש משמעותי, כמו הדילמה היכן לפרסם, באיזה מינון, כיצד לטרגט את קהל היעד וכן הלאה. לכן, פרסום משתלם רק כאשר הוא עובד. וכאן, מגיעה שאלת השאלות, שהיא בסיס לכל קמפיין…