אפשר להביא לקוחות מפייסבוק. נקודה!

שיווק איכותי בפייסבוק מצריך מיומנות, יצירתיות ועבודה משותפת עם הלקוח. רוצים לפרסם רק לבעלי עסקים? רוצים להגיע לקהלים שלא חלמתם עליהם? זה הערוץ בשבילכם!
שירותי מחלקה
  • שימוש בכלים המתקדמים ביותר לפילוח קהלי יעד מדויקים
  • ניהול קמפיינים מקצועי להבאת לקוחות חדשים
  • ניהול קמפיינים מקצועי באינסטגרם
  • ניהול קמפיינים ברשימות תפוצה של קהלים דומים
יתרונות וחסרונות המוצר
יתרונות
יכולת הגעה לקהלים שלא חלמתם עליהם
השגת תוצאות בטווח הקצר והבינוני
חשיפה גדולה כתוצר נלווה לפעילות
חסרונות
המותג חשוף לתגובות גולשים
קמפיינים יכולים ״להתעייף״ ודורשים תחזוקה
למה איתנו?

מחלקת Social Media במרקטיזם עוסקת ביצירת פרנסה מפרסום בפייסבוק! אנחנו גאים לעמוד מאחורי קמפיינים וקריאייטיבים מבריקים שמביאים מאות פניות ללקוחותינו מדי יום. אנו עושים שימוש בכלים המתקדמים ביותר המסייעים לנו לפלח את קהלי היעד בצורה מדהימה ולמדוד בצורה מדויקת את איכות הקמפיינים. במידה ואתם שואלים את עצמכם "האם גם אני יכול/ה להביא לקוחות מפייסבוק?" אז אתם מוזמנים להתייעץ עימנו בנושא.

image
בייבי רותם

״אתם צוות של אלופים – צוות מנצח!!! כל מי שיזכה לעבוד איתכם רק ירוויח מכך.

הפכתם להיות חלק בלתי נפרד ממשפחת "בייבי רותם" ועל כך אנו מודים ומוקירים לכם מאוד.״

המלצה מאת אלי גל בעלי בריין טריין

״צוות מרקטיזם, כיף לעבוד איתכם – נקודה. התוצאות, המקצועיות והשירות.. מרגישים שאפשר להתייעץ איתכם על כל עניין אינטרנטי שהוא. שנה טובה לנו״

המלצתה של עורך דין אירית רוזנבלום

״צוות "מרקטיזם" הוא שילוב של ידע מקצועי, חכמת רשת ורגישות אנושית. הצוות גורם לך להבין את התהליך הטכני כחוויה של גולש אנושי. צוות המתחבר למסרים של הלקוח יכול לשנות לאנשים את החיים!״

צור קשר
מעניין אתכם להבין קצת יותר? אז תמשיכו לקרוא

קודם כל (וכפי שציינו למעלה) – אפשר להביא לקוחות מפייסבוק וזאת עובדה. אנחנו מנהלים קמפיינים מוצלחים רבים שמטרתם היחידה היא הבאת תוצאות ולא רק "חשיפה". הבשורה הגדולה שפייסבוק מביאה היא המידע העצום שהיא צוברת על המוני המשתמשים שלה. המידע הזה מאפשר לנו להגיע לקהלי יעד שלא חלמתם עליהם ולהציע להם את שירותינו.

הקדמה

פרסום לקהלי יעד מדויקים בפייסבוק

תרשים הזרימה השיווקי הקבוע בעולם האינטרנט הוא:

פילוח קהלי יעד — > בחירת מדיה לפרסום — > טסט ראשוני — > ניהול שוטף של הקמפיין

בחירת קהלי היעד שלנו מהווה גורם מכריע לבחירת המדיה הפרסומית שלנו. אנחנו צריכים להבין מיהו הקהל שלנו ולהשתמש באמצעים הקיימים בכדי להגיע אליו. הפרסום בפייסבוק עשה מהפכה בעולם השיווק האינטרנטי מכיוון שסיפק (ומספק) לנו מידע קריטי על הגולשים.

אז מה פייסבוק יודעת על הגולשים ואיך זה עוזר למפרסמים?

פייסבוק הינה רשת חברתית אישית. בעל פרופיל בפייסבוק מגדיר את שמו, את גילו, את מינו, את עיר מגוריו ועוד. בנוסף, מבלה הגולש הממוצע זמן עצום בגלישה בפייסבוק ולמעשה "מגלה" לפייסבוק גם את הרגלי הצריכה ואהבותיו הוירטואליות השונות. כמפרסמים, יכולים אנחנו להגדיר שברצוננו להציג את המודעות שלנו, לדוגמה, רק לנשים בגילאי 35, נשואות המתגוררות בחיפה ואוהבות קניות. עם הזמן פייסבוק משפרת את אפשרויות הפרסום שלה ומאפשרת למפרסמים לבצע פילוחים מדויקים יותר ויותר. שימוש בכלים מתקדמים יותר מאפשר לנו להגיע לקהלי יעד מדויקים יותר ממה שמערכת הגשת המודעות הקונבציונאלית מאפשרת לנו.

קריאייטיב משובח

זה שם המשחק בפייסבוק. לאחר שבחרנו קהל יעד אנחנו חייבים לייצר עניין גדול במוצר שלנו. שילוב של קהל יעד ממוקד וקריאייטיב מושך ייצר לנו יתרון מובהק בתור מפרסמים בפייסבוק. פלטפורמת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לנו להגיש מודעות תמונה או וידאו בשילוב טקסט. אנחנו, מצידנו, חייבים להיות מקצוענים ולייצר מסר מדויק ומושך שיגרום לגולשים שלנו לבצע את הפעולה שרצינו שיעשו. כל המודעות שלנו מנוסחות בקפידה, מותאמות לקהל היעד ועוברות עיצוב מקצועי.

ניהול הפרסום בפייסבוק

ניהול קמפיינים בפייסבוק הופך בד"כ למשימה סיזיפית. המאפיין הראשי של "קהל יעד מדויק" באינטרנט הוא "עייפות המדיה". לא ניתן להגיש לגולש את אותו המסר לאורך זמן רב. עייפות המדיה מכריחה אותנו לנהל את הקמפיין באחריות ולדעת מתי הגיע הזמן לרענן את המסרים במודעות ולהחליף קהלי יעד. שימו לב – פייסבוק הינה פלטפורמה אכזרית מאוד למפרסמים והיעדר מקצועיות הינו מתכון בטוח לבזבוז משאבים. האכזריות הזאת נובעת מהעובדה שכל המפרסמים בשוק מגישים את מרכולתם לאותו הקהל והתחרות על שטחי הפרסום הופכת לצפופה יותר ויותר.

שלב ב' בתהליך הפרסום – דפי נחיתה, מוצר ותהליך המכירה

כל מה שהוזכר למעלה היה בכדי להביא את הגולש הרלוונטי לאתר או לדף הנחיתה הייעודי שלנו. מכאן מתחיל השלב השני והמכריע אשר יקבע האם הגולש יהפוך ללקוח או לא.

המוצר שאנחנו מוכרים – לא ניתן למכור כל דבר באמצעות פייסבוק. חשוב לזכור שמרבית הגולשים "מבלים" בפייסבוק בשעות הפנאי שלהם ואנחנו (בתכלס) מציעים להם לקנות משהו שלא התכוונו כנראה לקנות. כנראה שאם אנחנו עוסקים בתיקון מקררים אז אין לנו טעם להגיש מודעות בפייסבוק לכל בעלי הבתים במדינת ישראל מאחר ורק לאחוזון קטנצ'יק מתוכם יש כרגע בעיה במקרר. אז מה כן? רצוי שהמוצר שלנו יתאים מלכתחילה לאחוז גדול מהאוכלוסייה (זה יאפשר לנו לנהל קמפיין יציב ולאורך זמן) וכמובן שהמוצר שלנו צריך להיות מאוד אטרקטיבי. בקיצור, עדיף לנו למכור "מטריה שמייצרת כסף מגשם" – זה מתאים לכל אזרח במדינת ישראל שמדי פעם יורד עליו גשם והוא מחבב כסף ￿.

דף הנחיתה ותהליך המכירה

מדובר במאמר בפני עצמו, אבל אי אפשר להסביר את תהליך המכירה מבלי להזכיר את חשיבות דף הנחיתה. דף הנחיתה הוא הדף שאליו מופנה הגולש לאחר שלחץ על המודעה הפרסומית שלנו. הדף צריך להיות ממוקד ומטרתו העיקרית היא למקסם את אחוז הפונים אלינו / הרוכשים מאיתנו. ניתן להמשיך ולקרוא כאן על בניית דף נחיתה מנצח.

תהליך המכירה עצמו הוא תורה שלמה. רק נזכיר שזה התפקיד החשוב ביותר של בעל העסק. להפוך פניות רלוונטיות למכירות. זה לא פשוט, זה מתיש, זה מייאש (במיוחד בשוק הישראלי) אבל אתם חייבים לעזור לנו לעזור לכם 

ולסיכום, נסיים כמו שהתחלנו – פרסום בפייסבוק יכול להיות מכונת מכירות בשביל העסק שלכם. מרגישים בשלים להתחיל? פנו אלינו לייעוץ ונעזור בשמחה

כך עברה לה שנה מהרגע שפייסבוק שחררו לאוויר העולם את כפתורי המחווה שבאו לעבות ולהעמיק את מעורבות המשתמשים, על מנת שיוכלו להביע מה הם באמת חושבים על הפוסטים השונים וכל זאת בלחיצת כפתור. מארק צוקרברג אף רמז שיש כפתור נוסף…

עברו רק 8 ימים מאז שסיכמנו עבורכם את ההכרזות המשמעותיות של הרשת החברתית, וכעת, הכריזו על אפשרות חדשה לפרסום ממומן בפייסבוק- מודעת GIF מונפשת. איך זה עובד? בעת יצירת מודעה חדשה תוכלו לבחור "Single Video" ולהעלות קובץ GIF כפי שפייסבוק…

פייסבוק, פייסבוק , פייסבוק.. עוד לא התחילה השנה החדשה וכבר הרשת החברתית הנחילה כל כך הרבה שינויים ופיצ'רים חדשים. אנחנו בטוחים שהם יעניינו אתכם, בין אם אתם משתמשים פרטיים, מנהלי דפים או מפרסמים בפייסבוק. אז, לפניכם סיכום של שלושת ההכרזות…

השידורים החיים מציפים את הרשתות החברתיות, וכמובן שבעקבות המלכה האם, פייסבוק, גם אינסטגרם מצטרפת לאפנת ה Live. היום השיקה אינסטגרם את האפשרות ל 70 מיליון משתמשים בארה"ב ועתידה להפיץ את השידורים החיים לכלל המשתמשים בשבועות הקרובים. אבל, ויש אבל! האפשרות…

אינסטגרם עומדת להשיק אפשרויות חדשות שיקלו על המשתמשים שלה לרכוש מוצרים מבלי לצאת מהאפליקציה! כמה מהאפשרויות: “Tap to View Products”- יציג את שם המוצר והמחיר על גבי התמונה. לחיצה נוספת על אייקון המחיר תוביל לחלונית המציגה פרטים נוספים על המוצר…

פניה לקהל היעד המתאים היא אחת מהדרכים להבטיח כי מודעה אכן תבצע את המוטל עליה ותשיג את היעדים והמטרות שאנחנו מציבים לה. ישנן דרכים רבות לגלות מיהו קהל היעד שלכם, אולם אחת מהיעילות ביותר הינה "העתקת" נתוניהם של הגולשים באתר…

נתונים, נתונים ועוד נתונים. כל קמפיין טוב נשען על נתונים שאותם ניתן לעבד. אבל, כדי שנעבד את הנתונים ונפיק מהם מסקנות, אנחנו חייבים להגיע אליהם בדרך כלשהי. ה- PowerEditor עושה עבודה טובה למדי בכך. כיצד תעשו זאת? התחברו לחשבון הפייסבוק…

אם אתם ממתי המעט שעדיין אינם בעלי חשבון אינסטגרם ויש לכם 10 שניות פנויות, זהו בדיוק הזמן לפתוח אחד כזה.  כיצד תעשו זאת? היכנסו לאתר בכתובת https://www.instagram.com/ כאן, עומדות בפניכם מספר אפשרויות: אם אתם רוצים להפעיל חשבון זה במנותק מחשבון…

כל מפרסם יודע שמלאכת הטרגוט הנכון היא מלאכה מתישה. כאשר מישהו מגלה עניין בפוסט, מודעה, תמונה או סרטון שלכם, תוכלו לייעל זאת על מנת להוסיף אותו לקהל המפולח שלכם. סרטונים, אחד הפיצ'רים החדשים יחסית במודעות הפייסבוק, משמש מקור מצוין להגדרת…

פייסבוק מאפשרת לכם לבצע פעולות מרובות במספר מודעות בו זמנית, דבר שחוסך זמן ומאמץ. אחת מהפעולות המועילות הללו היא החלפת תמונות בשתי מודעות או יותר. תמצאו את הדבר יעיל במיוחד כשמדובר בשינוי אסטרטגי ויזואלי בקמפיין. כיצד תעשו זאת? הכנסו לפאוור…