תיאור השירות

אפשר להביא לקוחות מפייסבוק. נקודה!

שיווק איכותי בפייסבוק מצריך מיומנות, יצירתיות ועבודה משותפת עם הלקוח. רוצים לפרסם רק לבעלי עסקים? רוצים להגיע לקהלים שלא חלמתם עליהם? זה הערוץ בשבילכם!

שירותי מחלקה

  • שימוש בכלים המתקדמים ביותר לפילוח קהלי יעד מדויקים
  • ניהול קמפיינים מקצועי להבאת לקוחות חדשים
  • ניהול קמפיינים מקצועי באינסטגרם
  • ניהול קמפיינים ברשימות תפוצה של קהלים דומים

יתרונות וחסרונות המוצר

יתרונות
יכולת הגעה לקהלים שלא חלמתם עליהם
השגת תוצאות בטווח הקצר והבינוני
חשיפה גדולה כתוצר נלווה לפעילות
חסרונות
המותג חשוף לתגובות גולשים
קמפיינים יכולים ״להתעייף״ ודורשים תחזוקה

למה איתנו?

מחלקת Social Media במרקטיזם עוסקת ביצירת פרנסה מפרסום בפייסבוק! אנחנו גאים לעמוד מאחורי קמפיינים וקריאייטיבים מבריקים שמביאים מאות פניות ללקוחותינו מדי יום. אנו עושים שימוש בכלים המתקדמים ביותר המסייעים לנו לפלח את קהלי היעד בצורה מדהימה ולמדוד בצורה מדויקת את איכות הקמפיינים. במידה ואתם שואלים את עצמכם "האם גם אני יכול/ה להביא לקוחות מפייסבוק?" אז אתם מוזמנים להתייעץ עימנו בנושא.

למה איתנו
בייבי רותם

״אתם צוות של אלופים – צוות מנצח!!! כל מי שיזכה לעבוד איתכם רק ירוויח מכך.

הפכתם להיות חלק בלתי נפרד ממשפחת “בייבי רותם” ועל כך אנו מודים ומוקירים לכם מאוד.״

אייקון של ציטוט
המלצה מאת אלי גל בעלי בריין טריין

״צוות מרקטיזם, כיף לעבוד איתכם – נקודה. התוצאות, המקצועיות והשירות.. מרגישים שאפשר להתייעץ איתכם על כל עניין אינטרנטי שהוא. שנה טובה לנו״

אייקון של ציטוט
המלצתה של עורך דין אירית רוזנבלום

״צוות “מרקטיזם” הוא שילוב של ידע מקצועי, חכמת רשת ורגישות אנושית. הצוות גורם לך להבין את התהליך הטכני כחוויה של גולש אנושי. צוות המתחבר למסרים של הלקוח יכול לשנות לאנשים את החיים!״

אייקון של ציטוט

רוצים לעבוד עם אריות? השאירו פרטים!

מעניין אתכם להבין קצת יותר על פרסום בפייסבוק? תמשיכו לקרוא

קודם כל (וכפי שציינו למעלה) – אפשר להביא לקוחות דרך פרסום בפייסבוק, זאת עובדה. אנחנו מנהלים קמפיינים מוצלחים רבים שמטרתם היחידה היא הבאת תוצאות ולא רק חשיפה“. הבשורה הגדולה שפייסבוק מביאה היא המידע העצום שהיא צוברת על המוני המשתמשים שלה. המידע הזה מאפשר לנו להגיע לקהלי יעד שלא חלמתם עליהם ולהציע להם את שירותינו.

פרסום בפייסבוק לקהלי יעד מדויקים

תרשים הזרימה השיווקי הקבוע בעולם האינטרנט הוא:

פילוח קהלי יעד — > בחירת מדיה לפרסום — > טסט ראשוני — > ניהול שוטף של הקמפיין

בחירת קהלי היעד שלנו מהווה גורם מכריע לבחירת המדיה הפרסומית שלנו. אנחנו צריכים להבין מיהו הקהל שלנו ולהשתמש באמצעים הקיימים בכדי להגיע אליו. הפרסום בפייסבוק עשה מהפכה בעולם השיווק האינטרנטי מכיוון שסיפק (ומספק) לנו מידע קריטי על הגולשים.

אז מה פייסבוק יודעת על הגולשים ואיך זה עוזר למפרסמים?

פייסבוק הינה רשת חברתית אישית. בעל פרופיל בפייסבוק מגדיר את שמו, את גילו, את מינו, את עיר מגוריו ועוד. בנוסף, מבלה הגולש הממוצע זמן עצום בגלישה בפייסבוק ולמעשה מגלהלפייסבוק גם את הרגלי הצריכה ואהבותיו הוירטואליות השונות. כמפרסמים, יכולים אנחנו להגדיר שברצוננו להציג את המודעות שלנו, לדוגמה, רק לנשים בגילאי 35, נשואות המתגוררות בחיפה ואוהבות קניות. עם הזמן פייסבוק משפרת את אפשרויות הפרסום שלה ומאפשרת למפרסמים לבצע פילוחים מדויקים יותר ויותר. שימוש בכלים מתקדמים יותר מאפשר לנו להגיע לקהלי יעד מדויקים יותר ממה שמערכת הגשת המודעות הקונבציונאלית מאפשרת לנו.

קריאייטיב משובח

זה שם המשחק בפייסבוק. לאחר שבחרנו קהל יעד אנחנו חייבים לייצר עניין גדול במוצר שלנו. שילוב של קהל יעד ממוקד וקריאייטיב מושך ייצר לנו יתרון מובהק בתור מפרסמים בפייסבוק. פלטפורמת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לנו להגיש מודעות תמונה או וידאו בשילוב טקסט. אנחנו, מצידנו, חייבים להיות מקצוענים ולייצר מסר מדויק ומושך שיגרום לגולשים שלנו לבצע את הפעולה שרצינו שיעשו. כל המודעות שלנו מנוסחות בקפידה, מותאמות לקהל היעד ועוברות עיצוב מקצועי.

ניהול הפרסום בפייסבוק

ניהול קמפיינים בפייסבוק הופך בדכ למשימה סיזיפית. המאפיין הראשי של קהל יעד מדויקבאינטרנט הוא עייפות המדיה“. לא ניתן להגיש לגולש את אותו המסר לאורך זמן רב. עייפות המדיה מכריחה אותנו לנהל את הקמפיין באחריות ולדעת מתי הגיע הזמן לרענן את המסרים במודעות ולהחליף קהלי יעד. שימו לב – פייסבוק הינה פלטפורמה אכזרית מאוד למפרסמים והיעדר מקצועיות הינו מתכון בטוח לבזבוז משאבים. האכזריות הזאת נובעת מהעובדה שכל המפרסמים בשוק מגישים את מרכולתם לאותו הקהל והתחרות על שטחי הפרסום הופכת לצפופה יותר ויותר.

שלב בבתהליך פרסום בפייסבוק – דפי נחיתה, מוצר ותהליך המכירה

כל מה שהוזכר למעלה היה בכדי להביא את הגולש הרלוונטי לאתר או לדף הנחיתה הייעודי שלנו. מכאן מתחיל השלב השני והמכריע אשר יקבע האם הגולש יהפוך ללקוח או לא.

המוצר שאנחנו מוכרים – לא ניתן למכור כל דבר באמצעות פייסבוק. חשוב לזכור שמרבית הגולשים מבליםבפייסבוק בשעות הפנאי שלהם ואנחנו (בתכלס) מציעים להם לקנות משהו שלא התכוונו כנראה לקנות. כנראה שאם אנחנו עוסקים בתיקון מקררים אז אין לנו טעם להגיש מודעות בפייסבוק לכל בעלי הבתים במדינת ישראל מאחר ורק לאחוזון קטנציק מתוכם יש כרגע בעיה במקרר. אז מה כן? רצוי שהמוצר שלנו יתאים מלכתחילה לאחוז גדול מהאוכלוסייה (זה יאפשר לנו לנהל קמפיין יציב ולאורך זמן) וכמובן שהמוצר שלנו צריך להיות מאוד אטרקטיבי. בקיצור, עדיף לנו למכור מטריה שמייצרת כסף מגשם” – זה מתאים לכל אזרח במדינת ישראל שמדי פעם יורד עליו גשם והוא מחבב כסף.

דף הנחיתה ותהליך המכירהמדובר במאמר בפני עצמו, אבל אי אפשר להסביר את תהליך המכירה מבלי להזכיר את חשיבות דף הנחיתה. דף הנחיתה הוא הדף שאליו מופנה הגולש לאחר שלחץ על המודעה הפרסומית שלנו. הדף צריך להיות ממוקד ומטרתו העיקרית היא למקסם את אחוז הפונים אלינו / הרוכשים מאיתנו.

תהליך המכירה עצמו הוא תורה שלמה. רק נזכיר שזה התפקיד החשוב ביותר של בעל העסק. להפוך פניות רלוונטיות למכירות. זה לא פשוט, זה מתיש, זה מייאש (במיוחד בשוק הישראלי) אבל אתם חייבים לעזור לנו לעזור לכם 

ולסיכום, נסיים כמו שהתחלנו – פרסום בפייסבוק יכול להיות מכונת מכירות בשביל העסק שלכם. מרגישים בשלים להתחיל? פנו אלינו לייעוץ ונעזור בשמחה

פייסבוק משיקה היום את כפתורי המחווה החדשים ביניהם love, HaHa, Wow, Sad, Angry. עד היום ניתן היה להגיב לפוסט או ללחוץ על כפתור הלייק בלבד, אך לאחר מחקר של שנה, בפייסבוק הבינו שצריך יותר ממחווה אחת על מנת להבין באמת…

3 מיליון עסקים ברחבי העולם מפרסמים באמצעות פייסבוק, כך הודיעה החברה היום. זאת לעומת פברואר אשתקד, הנתון עמד על 2 מיליון מפרסמים ובספטמבר האחרון 2.5 מיליון. לרגל "החגיגות" פייסבוק השיקה כלי חינמי חדש "Your business story" , כלי המאפשר למפרסמים…

בעקבות חברת האם (פייסבוק), אינסטגרם משנה את האלגוריתם של הופעת התוכן כך שהוא לא יופיע בסדר כרונולוגי כפי שאנו רגילים. מה הדבר אומר? ה"פוסטים" בפיד שעד עתה ראינו הופיעו לפי סדר העלאתם, מרגע הפעלת האלגוריתם החדש פוסטים אלו יופיעו על…

כבר זמן מה שפייסבוק כפו על המפרסמים לכלול בתמונות במודעות הממומנות לא יותר מ 20% טקסט, מודעות שלא עמדו בכלל זה לא פורסמו. פייסבוק אפילו הציעו סרגל כלים שיבחן את המודעה טרם פרסומה על מנת לעזור למפרסמים בכלל זה. כעת, יצאה החברה…

עוד במרץ השנה נודע כי אינסטגרם משפרת את הממשקים שלה לטובת בעלי העסקים. השמועות היו על שיפור ניתוח הנתונים, יכולת לפרסם מודעות דרך המכשיר הנייד ואף שינוי פרופולים לעסקים. אז, אכן היום, חלק מהאפשרויות החדשות לעסקים נחשפו, אך טרם נקבע…

מודעת קרוסלה בפייסבוק מאפשרת לנו להעביר מסרים מורכבים יותר מאשר מודעה הכוללת תמונה בודדת. היא מאפשרת לנו לבנות "סיפור", לתאר תהליך וליצור המשכיות. היא מאפשרת גם לעסקים אשר נמצאים בתחומים מפוקחים, אשר אוסרים פרסום סרטוני וידיאו, ליצור דינאמיקה ותנועה במודעות…

אחד הסיוטים המופיעים רבות בחלומותיהם של העוסקים בפרסום ממומן בפייסבוק היא ההודעה "המודעה שלך לא אושרה". ברוב המקרים, הסיבה לכך הינה פשוטה למדי - לדעתו של פייסבוק, יש יותר מ-20% טקסט במודעה שלכם. למרות שבחלק מהפעמים החוק לא נאכף, חבל…

פייסבוק היא פלטפורמה נהדרת, היא חושפת את המודעות שלכם להמון לקוחות פוטנציאליים, מאפשרת לכם לטרגט את קהל היעד בדיוק רב, מאפשרת לכם להמריא במכירות עד לשמיים. אבל דבר אחד פייסבוק לא עושה - היא לא שולחת לכם חשבוניות, גם לא במייל.... J…

למודעות בפייסבוק ישנן הרבה פרמטרים המסייעים לכם בטרגוט מדויק ככל האפשר. אחת מהאפשרויות המוצלחות ביותר שלהן, היא היכולת לפנות לקהל יעד באזור גיאוגרפי מסוים. כי, למשל, נאמר שיש לכם בית עסק מסוים בירושלים, אשר נשען על קהל מקומי. אין טעם…

יצירת דף עסקי בפייסבוק כיום, היא המקבילה לפעולה הקלאסית של הדפסת כרטיס ביקור בעבר. היא מאפשרת לכם לתקשר עם הלקוחות הקיימים, לפנות ללקוחות פוטנציאליים, ובכלל, להפגין את הניראות הנדרשת כיום מכל בית עסק או ארגון, שאיננו רוצה להיעלם מהתודעה. אם…